Al meer dan 350 werkgevers getraind als administrator PKB

Het loopt storm voor de administratortrainingen die TLN in samenwerking met Iselect kosteloos aanbiedt. Op het moment hebben al meer dan 350 werkgevers deze training gevolgd.

​Hierdoor kunnen ruim 28.000 werknemers gebruik maken van de functionaliteiten die ‘Mijn PKB' biedt.

Om als werknemer ook deze persoonlijke omgeving, waar werknemers hun persoonlijke PKB-tegoed kunnen beheren, te regelen, dient u zich als werkgever aan te melden en ‘Mijn PKB’ te activeren voor uw bedrijf.

Hoe activeert u ‘Mijn PKB’ voor uw bedrijf?

TLN adviseert om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen voor het inrichten en beheren van de ‘Mijn PKB'-omgeving. Om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’ is het bijwonen van de training noodzakelijk, dus meld hier uw beheerder aan voor de kosteloze training van TLN in samenwerking met Iselect.

Hier krijgt uw beheerder uitleg over ‘Mijn PKB’ en na afloop ontvangt de beheerder een brief met een activatiecode waarmee de ‘Mijn PKB'-omgeving kan worden geactiveerd voor uw onderneming.

  • Vragen over het PKB, de cao of het PKB-portaal? Ga dan naar www.tln-pkb.nl

Gerelateerde onderwerpen

Cao