Laat uw werknemers hun PKB-tegoed beheren via het PKB-portaal

Op het PKB-portaal is vanaf begin volgend jaar ‘Mijn PKB' beschikbaar, een persoonlijke omgeving waar werknemers hun persoonlijke PKB-tegoed kunnen beheren.

​​​​​​​​Om ervoor te zorgen dat uw werknemers gebruik kunnen maken van deze omgeving dient u zich als werkgever aan te melden en ‘Mijn PKB’ te activeren voor uw bedrijf.

Hoe activeert u ‘Mijn PKB’ voor uw bedrijf?

Voor het gebruik van ‘Mijn PKB’ adviseert TLN om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen. Deze beheerder kan de ‘Mijn PKB-omgeving’ inrichten en beheren. Om ervoor te zorgen dat de beheerder goed gebruik kan maken van ‘Mijn PKB’ biedt TLN in samenwerking met Iselect een training aan. Het aanmelden voor- en bijwonen van de training is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’. Tijdens de training krijgt de beheerder uitleg over ‘Mijn PKB’. Na afloop van de training ontvangt de deelnemer een brief met een activatiecode, waarmee de ‘Mijn PKB-omgeving’ kan worden geactiveerd voor de onderneming.

Inschrijven voor de training

U als werkgever kunt uw bedrijf aanmelden. Daarna wordt er met u contact opgenomen om uw beheerder in te schrijven voor één van onderstaande trainingsdata. De locatie voor alle trainingen is Van der Valk in Houten. 

Aanmelden kan hier:

  • Woensdag  13 december ochtend en middag
  • Donderdag 14 december ochtend en middag
  • Woensdag  20 december ochtend en middag
  • Donderdag 21 december ochtend en middag
Vragen over het PKB over de cao of over het PKB-portaal? Ga dan naar www.tln-pkb.nl​.

Gerelateerde onderwerpen

Arbeidsmarkt; Cao