Meld uw beheerder aan voor de training van ‘Mijn PKB’

Mijn PKB

‘Mijn PKB’ is de persoonlijke omgeving waar werknemers het persoonlijke PKB-tegoed kunnen beheren. Om dit voor uw werknemers te regelen, dient u zich als werkgever aan te melden en ‘Mijn PKB’ te activeren voor uw bedrijf.

​Hoe activeert u ‘Mijn PKB’ voor uw bedrijf?

TLN adviseert om intern in uw bedrijf een beheerder aan te wijzen voor het inrichten en beheren van de ‘Mijn PKB-omgeving’. Om deze beheerder te ondersteunen biedt TLN in samenwerking met Iselect een training aan waar de beheerder uitleg krijgt over ‘Mijn PKB’. Na afloop ontvangt de deelnemer een brief met een activatiecode, waarmee de ‘Mijn PKB-omgeving’ kan worden geactiveerd voor uw onderneming.

Inschrijven voor de training

Om gebruik te kunnen maken van ‘Mijn PKB’ is het bijwonen van de training noodzakelijk. Meld u daarom als werkgever uw bedrijf aan en schrijf een beheerder in voor één van onderstaande trainingsdata. De trainingen zullen gehouden worden in Houten.

  • Woensdag 13 december (ochtend en middag)
  • Donderdag 14 december (ochtend en middag)
  • Woensdag 20 december (ochtend en middag)
  • Donderdag 21 december (ochtend en middag)

Inschrijven kan hier.

Heeft u vragen over het PKB over de cao of over het PKB-portaal? Ga dan naar www.tln-pkb.nl

Gerelateerde onderwerpen

Cao