Samenwerking TLN en TVM

Vandaag ondertekenen TLN en TVM op de BedrijfsAutoRai een intentieovereenkomst, waardoor de 'one-stop-shop' voor code 95 opleidingen binnenkort een feit is.

TLN en TVM werken samen in het opleiden van vrachtwagenchauffeurs. In het recente verleden zijn door beiden opleidingen ontwikkeld voor deze doelgroep. TLN heeft veel kennis in huis en etaleert dat ook in de opleidingen die zij ontwikkelen. TVM  weet alles van schadepreventie en veiliger rijden. Die twee uitgangspunten bij elkaar leiden tot een kwalitatief hoogstaand aanbod voor o.a. Code 95 cursussen.

Arthur van Dijk, voorzitter TLN: "Vanuit de kracht van beide organisaties ontstaat een sterk samenwerkingsverband met kwalitatief hoogstaande Code 95 opleidingen". Hij wijst op de TLN-garantie, die kan worden afgegeven. Door deze garantie worden ondernemers ontzorgd, omdat chauffeurs tijdig hun Code 95 halen. Het risico dat zij niet kunnen blijven rijden omdat de vakbekwaamheid niet meer kan worden aangetoond is door deze TLN garantie nagenoeg weggenomen.

Arjan Bos, CEO TVM verzekeringen: "Ik ben blij met deze samenwerking. Al 10 jaar zijn we bezig om op een goede manier vorm te geven aan de voor de sector zo belangrijke kwaliteit van de opleidingen voor beroepschauffeurs. Wij denken dat er door deze samenwerking met TLN een belangrijke stap is gedaan in verdere kwaliteitsverbetering."

Naar verwachting zijn de trainingen met TLN-garantie dat chauffeurs op tijd klaar zijn voor 9 september 2016 binnen enkele weken te boeken.