Persbericht - TLN maakt finalisten Ondernemersprijs 2013 bekend

Transport en Logistiek Nederland (TLN) heeft de finalisten voor de TLN Ondernemersprijs 2013 bekend gemaakt. Met deze prijs vestigt TLN de aandacht op continue kwaliteitsverbetering en professionalisering in de sector.

Transport en Logistiek Nederland (TLN) heeft de finalisten voor de TLN Ondernemersprijs 2013 bekend gemaakt. Met deze prijs vestigt TLN de aandacht op continue kwaliteitsverbetering en professionalisering in de sector. Een finaleplaats voor de prestigieuze prijs is het resultaat van een selectieproces met als speciaal jaarthema ‘Excelleren in ICT'. De Ondernemersprijs wordt op 24 november 2012 tijdens het jaarcongres van TLN uitgereikt in de Efteling, te Kaatsheuvel. De uitreiking zal worden gedaan door demissionair minister van Infrastructuur en Milieu, Melanie Schultz van Haegen.

Dit jaar gaat de prijs naar bedrijven in de transport en logistieke sector met uitzonderlijke prestaties op het vlak van ICT. Goed gebruik van ICT mogelijkheden verbetert ondernemerschap van kleine en grote ondernemingen. Het helpt een ondernemer in zowel goede als minder goede tijden. Of het nu draait om klanttevredenheid, omzetverhoging, kostenbeheersing of procesoptimalisaties, een goede ICT oplossing draagt bij aan het versterken van de onderneming.

De prijs wordt uitgereikt in de categorieën: kleine, middelgroot en grote ondernemingen. De voorselectie heeft inmiddels plaatsgevonden. Op basis van een uitgebreide vragenlijst en de daaruit voortvloeiende score, zijn de finalisten voor de TLN Ondernemersprijs 2013 bepaald. Per categorie en in alfabetische volgorde zijn dit  de volgende bedrijven:

Categorie Groot:

• Ewals Cargo Care                 Tegelen
  • H&S Group B.V.                     Barneveld
  • LCW Groningen                     Groningen
  • Shanks Nederland                 Wateringen

Categorie Middelgroot:

• JKS Sneltransport                  Waddinxveen
  • NOVER Logistics                   Honselersdijk
  • Visser ATR                            Harlingen

Categorie Klein:

• E&M Koeriers                         Hollandsche Rading