Opleiding ontwikkeling

Vacature Adviseur Opleiding en ontwikkeling (24 uur per week)

Ben jij nieuwsgierig naar wat er zich afspeelt in de sector transport en logistiek; zie jij voor welke uitdagingen ondernemers in deze branche staan; kan je uitdagingen vertalen naar passende opleidingen en wil je bijdragen aan de verdere ontwikkeling van (medewerkers van) onze leden en daarmee de ontwikkeling van de sector? Dan is de functie van adviseur Opleiding en ontwikkeling misschien wel iets voor jou.

Onze organisatie

Transport en Logistiek Nederland (TLN) is dé ondernemersorganisatie voor wegtransportbedrijven, expediteurs en logistiek dienstverleners. TLN behartigt de belangen van haar leden op internationaal, nationaal, regionaal en lokaal niveau en we zetten ons in voor een sociale, rendabele en duurzame sector. TLN ondersteunt de leden in hun ondernemerschap en ontwikkeling, door het aanbieden van producten en diensten zoals opleidingen en trainingen. De leden van TLN zijn divers, van kleine transportondernemingen tot expediteurs en grote logistieke dienstverleners binnen diverse deelmarkten en kringen.

Ook is TLN partner in de onderhandelingen voor de cao van de sector transport en logistiek, waarin zo’n 160.000 medewerkers werkzaam zijn. Net als dat onze leden divers zijn, streven we als organisatie naar een divers personeelsbestand en hechten waarde aan diversiteit.

Benieuwd naar hoe wij in beweging blijven? Bekijk onze video

Wat ga je doen?

Als adviseur Opleiding en ontwikkeling ben je samen met een directe collega verantwoordelijk voor het aanbod en de groei van TLN Opleidingen. Dit doe je specifiek binnen de sector transport en logistiek, expeditie en douane.

Aan jou de taak om goed te pijlen welke opleidingen nog relevant zijn en of er nieuwe opleidingen ontwikkeld kunnen worden én welke vorm hierbij passend is. Bij het ontwikkelen van een opleiding ben je van a tot z betrokken; van het inventariseren van de behoefte tot het vermarkten van de opleiding. Je verdiept je hiervoor in de sector; je onderhoudt contact met leden en met verschillende (netwerk)organisaties. Uiteraard haal je je input ook op binnen de eigen kennisorganisatie.

Een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden is daarnaast het onderhouden van contacten met de trainers over de inhoud, planning en evaluatie. Samen met de collega’s van de backoffice zorg je dat de organisatie rondom opleidingen goed verloopt.

Wat breng je mee?

Je bent een persoon die zijn/haar zaken goed kan overzien, zowel zelfstandig als in een team kan werken en je combineert je enthousiasme met je creativiteit om dingen voor elkaar te krijgen. Je vindt het belangrijk dat onze leden tevreden zijn, staat open voor suggesties ter verbetering en past ze toe.

Om deze veelzijdige functie in een dynamische omgeving op een goede manier te kunnen vervullen beschik je over de volgende zaken:

  • HBO denk- en werk niveau (voorkeur Opleidingskunde of HRM opleiding)
  • De volgende competenties:
    • Servicegericht
    • Ondernemend
    • Proactief
    • Creatief
    • Commercieel vermogen
    • Secuur
    • Flexibel
    • Communicatief vaardig in woord- en geschrift
    • Minimaal drie jaar relevante ervaring. Als je ervaring hebt met het ontwikkelen van opleidingen (zowel fysiek als online), is dit een pré en bij voorkeur heb je al gewerkt met een leermanagementsysteem.

Daarnaast kan je goed plannen en organiseren, sta je stevig in je schoenen en ben je een goede gesprekspartner zowel intern als extern.

Wat bieden we jou?

  • Een veelzijdige functie voor 24 uur per week
  • Diverse opleidingsmogelijkheden, de ruimte om je te ontwikkelen en volgende carrièrestappen te maken
  • Afhankelijk van kennis en ervaring een salaris tussen de € 3.500 – € 5.000 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur per week)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    • Reiskostenvergoeding
    • Een premievrij pensioen
    • Faciliteiten voor thuiswerken
    • Een thuiswerkvergoeding
    • Aandacht voor een goede werk-privé balans
    • Flexibele werktijden
    • Gezonde lunchmogelijkheden in ons bedrijfsrestaurant
    • Deelname aan bedrijfsfitness (Fit20) in ons bedrijfspand in Zoetermeer
  • En een gezellige personeelsvereniging

Zo doen we dat bij TLN!

Onze kernwaarden

Toegewijd aan TLN en onze leden streven onze mensen ernaar om zich dagelijks in te zetten voor het behalen van onze doelstellingen. Eigenaarschap betekent dat je je verantwoordelijk voelt voor de doelen van TLN en dat je alles doet wat binnen je mogelijkheden ligt om deze doelen te bereiken. We verwachten van onze medewerkers dat ze Ambitieus zijn door onder andere te blijven werken aan hun persoonlijke ontwikkeling. We vinden het vanzelfsprekend dat onze medewerkers met verstand van zaken aan de slag gaan en dat kennis actief wordt benut. Deze kernwaarden zijn belangrijk voor onze gezamenlijke cultuur: zo doen we dat bij TLN! En die cultuur is belangrijk voor ons werkplezier, onze dienstverlening naar de leden, ons succes en voor een consistente reputatie. Dagelijks werken daarom zo’n 100 medewerkers in het land of vanuit ons kantoor in Zoetermeer volgens deze kernwaarden. Onze kerncompetenties zijn: leidend, nieuwsgierig, verbindend, kundig, betrouwbaar en bruisend!

Interesse?

Laat het ons weten door je CV én motivatie te sturen naar p&o@tln.nl of te solliciteren via de site (www.tln.nl/werken-bij-tln/). Sollicitaties zonder motivatie zullen niet in de procedure worden meegenomen. Voor vragen kan je ook dit mailadres gebruiken of contact opnemen met onze personeel & organisatie adviseur Iris Schagen (0588-4567156).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Boris Pasternaklaan 22-30 | 2719 DA Zoetermeer

  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 15 MB.
    .doc, .docx of .pdf - maximaal 15MB.
  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 15 MB.
    .doc, .docx of .pdf - maximaal 15MB.