Community

Ben jij TLN-lid en wil je met collega's nog eens doorpraten over inhoudelijke onderwerpen? De eerste twee communities (KTO en SHEQ) zijn inmiddels live. Op deze pagina vind je hierover meer informatie.

Veel TLN-ers (waaronder leden van KTO) ontmoeten elkaar regelmatig tijdens bijeenkomsten. De TLN Community gaat ook over ontmoeten, maar in plaats van fysiek gebeurt dit online. De mensen die elkaar ontmoeten hebben iets met elkaar gemeen en in dit geval is dat het ondernemer zijn binnen de logistieke- en transportsector. Door elkaar te ontmoeten en samen kennis en informatie te delen vormen ze een ‘online gemeenschap’. 

Goed om te weten

  1. Voorwaarde voor toegang is inloggen met een persoonlijk 'Mijn TLN' account. Maak een account aan of koppel hem (Stap 1), meld je aan (Stap 2)
  2. Fatsoen is belangrijk, daarom gelden er spelregels;
  3. Om je op weg te helpen, hebben we een aantal veelgestelde vragen opgesteld.

Veelgestelde vragen over de TLN Community

Een community is een veilige, online omgeving waarin TLN-leden kennis en ervaringen met elkaar kunnen delen. Alle deelnemers hebben met elkaar gemeen dat zij werken binnen de logistieke en transportsector. TLN-leden blijven elkaar fysiek ontmoeten en kennis delen, maar de community biedt een (extra) mogelijkheid dit ook online te doen.

Door lid te zijn van TLN heb je toegang tot de community. TLN zet met de introductie van de community echter een eerste stap en daarom is het aantal deelnemers voor nu beperkt tot twee groepen, namelijk KTO en SHEQ-managers. Deze krijgen vanaf vrijdag 31 mei toegang tot de TLN Community.

TLN vindt het belangrijk dat de community een veilige plek is en blijft. Daarom controleren we op persoonsniveau wie er toegang krijgt tot de community. In eerste instantie starten we een pilot met KTO-leden en SHEQ-managers.

Om toegang te krijgen doorloop je de volgende stappen: 

  1. Maak een account aan of koppel hem;
  2. Meld je aan en doorloop de stappen;
  3. Als je ingelogd bent, ga je naar: community.tln.nl;
  4. Kies een schermnaam;
  5. Een TLN-medewerker koppelt (als je KTO-er) bent jouw account aan de TLN Community
    Let op: in verband met de drukte kan het uiterlijk 2 werkdagen duren voordat je account is gekoppeld.
  6. Je kunt ervaringen delen met je collega's.

Ben je geen KTO-lid dan kun jij je al wel vast aanmelden. Dit kan ingelogd naar: community.tln.nl te gaan. Kies alvast je schermnaam, we laten je toe als de TLN Community op termijn wordt opengesteld voor alle TLN-leden.

Aan de basis voor het inloggen op de website staat het inloggen als gebruiker. Alle informatie over de nieuwe website (inclusief het inloggen) vind je hier. Om in te loggen doorloop je de twee stappen (staat ook op de pagina). Heb je hulp nodig? Stuur dan een mail naar: info@tln.nl of bel 088 456 75 67 (TLN Ledendesk).

Zoals gezegd vindt er eerst een pilot plaats met twee groepen (één groep leden en één groep experts). Heb je een idee voor een vervolg? Op welk onderwerp en/of welke doelgroep zouden we ons in het vervolg moeten richten? Stuur een mail met jouw idee naar: redactie@tln.nl.

Met een vraag of een klacht over de community, de inhoud van een post of hinderlijk gedrag van een deelnemer kun je terecht bij: redactie@tln.nl met in de onderwerpregel ‘Klacht communities’. Een TLN-expert handelt de klacht af en neemt contact met je op.

Ga via onderstaande link naar de TLN Community (let op: je moet eerst inloggen).

Ga door naar de TLN Community

Meer weten?

Contact de expert

Team communicatie

Communicatie adviseurs & medewerkers