TLN klokje rond bereikbaar

Transport en Logistiek Nederland (TLN) treedt in de sporen van ziekenhuizen en de Wegenwacht. Vanaf medio juni is de dienstverlening uitgebreid en bieden we hulp op elk moment als dat écht nodig is.

Voor zaken die niet kunnen wachten tot de volgende dag of na het weekend is TLN voortaan 24/7 bereikbaar en beschikbaar.

Logisch

Uw klanten verwachten meer dienstverlening van u. Ook op lastige tijden. Dan vinden wij het niet meer dan logisch dat onze ondersteuning daarop aansluit. Zo werkt dat in 2018. Onze service is aangepast met een noodnummer dat 24/7 is bemenst. Wanneer u ook belt, u krijgt altijd iemand aan de lijn. Zo mogelijk lossen we het probleem direct op. Als dat niet lukt, zorgen wij voor opvolging.

Spelregels

De service is gebonden aan spelregels. Net als bij de spoedeisende hulp bij een huisartsenpost of ziekenhuis en bij de Wegenwacht, is de dienstverlening niet bedoeld voor zaken die ook op reguliere tijden afgehandeld kunnen worden. In die gevallen wordt u verzocht op een later moment terug te bellen. Maar als het écht nodig is, zijn we er voor u. Om in contact te komen, toetst u het bekende TLN-nummer in (088-4567567). Buiten kantooruren wordt u automatisch doorverbonden met onze 24/7-desk.

Evalueren

In 2019 zullen we evalueren of de nieuwe dienstverlening voorziet in een behoefte en aansluit op de wensen van de leden. Zijn er in de tussentijd vragen, op- of aanmerkingen? Laat het ons weten. We doen er ons voordeel mee. In uw belang. De wereld verandert en TLN verandert mee. ​