'Mijn TLN' account
Om optimaal gebruik te kunnen maken van het vernieuwde tln.nl is het belangrijk om je opnieuw aan te melden voor de 'Mijn TLN' omgeving. Doe dat met je eigen zakelijke emailadres én login (je oude wachtwoord werkt niet, gebruik je microsoft wachtwoord), zodat jij je eigen alerts kunt instellen en je op persoonlijke titel kunt aanmelden voor onze opleidingen en bijeenkomsten.
Een deel van de leden moet een bestaande account koppelen en een deel moet een nieuwe account aanmaken. In beide gevallen is het belangrijk onderstaande formulier in te vullen. Inloggen kan door te klikken op de oranje knop 'Mijn TLN' in de rechter bovenhoek. Afhankelijk van je account heb je toegang tot relevante informatie uit de sector.
---
Bestaand account opnieuw koppelen
Heb je al een 'Mijn TLN' account, dan is het belangrijk deze opnieuw te koppelen. Vul ook daarvoor het onderstaande formulier in met het e-mailadres dat je eerder ook gebruikte om in te loggen op de 'oude' TLN website.
LET OP:
- Door de manier waarop je nu inlogt, is het niet langer mogelijk een account te delen met collega's;
- Gebruik bij voorkeur een zakelijk e-mailaccount;
- Check bij je werkgever of je - door de profielbeheerder - gekoppeld kunt worden aan het bedrijf (dat werkt sneller);
- Na het koppelen van het account ontvang je een mail waarin we je vragen je account nogmaals te bevestigen. Nadat je dat gedaan hebt, heb je toegang tot Mijn TLN;
- Het duurt tot een kwartier nadat je de mail hebt ontvangen voordat je kunt inloggen.
----
Nieuw account aanmaken / koppelen
Had je nog geen account, dan kun je een 'Mijn TLN' account aanmaken. Vul daarvoor het onderstaande formulier in.
LET OP:
- Na het koppelen van het account ontvang je een mail waarin we je vragen je account nogmaals te bevestigen. Nadat je dat gedaan hebt, heb je toegang tot Mijn TLN.
- Het duurt tot een kwartier nadat je de mail hebt ontvangen voordat je kunt inloggen.