De decembermaand staat bekend om zijn drukte: feestdagen, volle winkelstraten, Black Friday en Cyber Monday zorgen voor enorme logistieke uitdagingen. Achter elke volle winkel, elke sfeervol versierde straat en ieder bezorgd pakket gaat een complex logistiek proces schuil. Met de campagne willen we Nederlanders bewust maken dat al deze decembermomenten niet vanzelfsprekend zijn. Ze lukken alleen met logistiek.
Vier herkenbare visuals
De campagne bestaat uit vier verschillende visuals die elk een typisch decembermoment centraal zetten. Van een sfeervol kerstdiner tot een prachtig versierde straat: zonder de inzet van chauffeurs, planners, magazijnmedewerkers, rederijen, koeriers en talloze andere professionals komt niets op tijd op de eindbestemming.
De visuals zijn de komende weken te zien op Instagram, Facebook en diverse online platforms van DPG Media.
De decembervisuals:
-
Een kerstboom waarmee je de magie in huis haalt? Het lukt alleen met logistiek.
-
Een tuincentrum omtoveren tot winter wonderland? Het lukt alleen met logistiek.
Met deze campagne willen we Nederland laten zien dat de logistieke sector niet alleen druk is, maar vooral cruciaal. Jouw decembermaand? Het lukt alleen met logistiek.




