Het lukt alleen met logistiek lanceert nieuwe mediacampagne voor drukke decembermaand

Met de sectorcampagne Het lukt alleen met logistiek laat TLN zien hoe onmisbaar de logistieke sector is voor ons dagelijks leven. In de komende weken geven we hier een vervolg aan met een nieuwe mediacampagne die inspeelt op de feestelijke, maar voor onze sector extreem drukke, decemberperiode.

De decembermaand staat bekend om zijn drukte: feestdagen, volle winkelstraten, Black Friday en Cyber Monday zorgen voor enorme logistieke uitdagingen. Achter elke volle winkel, elke sfeervol versierde straat en ieder bezorgd pakket gaat een complex logistiek proces schuil. Met de campagne willen we Nederlanders bewust maken dat al deze decembermomenten niet vanzelfsprekend zijn. Ze lukken alleen met logistiek.

Vier herkenbare visuals

De campagne bestaat uit vier verschillende visuals die elk een typisch decembermoment centraal zetten. Van een sfeervol kerstdiner tot een prachtig versierde straat: zonder de inzet van chauffeurs, planners, magazijnmedewerkers, rederijen, koeriers en talloze andere professionals komt niets op tijd op de eindbestemming.

De visuals zijn de komende weken te zien op Instagram, Facebook en diverse online platforms van DPG Media.

De decembervisuals:

Met deze campagne willen we Nederland laten zien dat de logistieke sector niet alleen druk is, maar vooral cruciaal. Jouw decembermaand? Het lukt alleen met logistiek.

Meer weten?

Contact de expert

Jennifer Visser

Communicatie adviseur

Laat Nederland zien wat jij doet in de logistiek!

Of je nu in een warehouse, een vrachtauto of op kantoor werkt, een kleine ondernemer bent of de eigenaar van een groot bedrijf: je bent een belangrijk onderdeel van de logistieke keten.