2308 HLAML Kruidenier 2

Imagocampagne 'Het lukt alleen met logistiek'

De logistieke sector is onmisbaar in het dagelijks leven en voor de Nederlandse economie. Dit staat centraal in de brede publiekscampagne van Transport en Logistiek Nederland ‘Het lukt alleen met logistiek' die op 28 augustus 2023 is gestart.

Achtergrond

De onmisbaarheid van logistiek bleek tijdens de coronaperiode overduidelijk. Maar het belang dreigt bij het grote publiek weer snel vergeten te worden. Bedrijven in de transport- en logistieke sector laten graag zien welke onmisbare bijdrage ze leveren aan de samenleving. Daarbij biedt de bedrijfstak nog onbekende interessante loopbaanmogelijkheden. Daarom start TLN eind augustus de driejarige campagne ‘Het lukt alleen met logistiek.’ Vanaf 28 augustus zijn landelijke televisiespots te zien, later gevolgd door radioreclame en prominente aandacht op de grote reclamemasten langs de snelwegen.

Toolkit voor TLN-leden

Met de campagne ‘Het lukt alleen met logistiek’ willen we heel Nederland het belang van onze mooie sector willen laten zien. En… dat lukt alleen samen met jou! Hieronder vind je onder meer algemene (achtergrond) teksten en beelden die je kan inzetten.

Alle campagnebeelden, campagnevideo, beeldmerken in diverse kleuren en andere teksten in allerlei verschillende formaten kun je opvragen bij campagne@tln.nl .