Het lukt alleen met logistiek is terug. In augustus 2023 trapten we af met onze campagne die de onmisbaarheid van de sector onder de aandacht bracht. Nu, een jaar later, zetten we die lijn door met vernieuwd materiaal dat naast onmisbaarheid ook de innovatieve en duurzame kracht van onze sector benadrukt. Voor veel Nederlanders lijkt het vanzelfsprekend dat de supermarkt altijd gevuld is en dat producten uit de hele wereld voorhanden zijn. Met elkaar weten we dat dit alleen kan dankzij logistiek. Samen laten we zien dat onze sector onmisbaar én toekomstgericht is.
Doe mee
TLN-leden kunnen een actieve bijdrage leveren aan de campagne door campagnestickers te bestellen voor hun vracht- of bestelwagens, met keuze uit achttien herkenbare producten. Op die manier kan elk bedrijf een boodschap kiezen die past bij hun lading of klanten. Zo laten we op de weg zien dat logistiek onmisbaar is. De eerste vrachtwagen rijdt vanaf deze week rond en we hopen natuurlijk dat velen zullen volgen. Meer informatie vind je hier.