Inloggen als profielbeheerder

Op deze pagina kun je terecht voor meer informatie over het inloggen als profielbeheerder. De profielbeheerder van een lidbedrijf kan collega’s binnen de organisatie toegang geven tot Mijn TLN en de bijbehorende ledenvoordelen.

Bekijk hier een video over het inloggen als profielbeheerder.

Zoals je hierboven hoort zijn er twee stappen van belang voor het inloggen: 

1. Vul een formulier in om zo je account aan te maken

2. Log in op de website met gebruik van het e-mailadres dat je in de eerste stap hebt ingevoerd.


Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen over account aanmaken

Het aanmaken van een een account bestaat uit twee stappen. De eerste stap is altijd het invullen van het formulier op deze pagina.

Gebruik een zakelijk, maar persoonlijk e-mailadres om een account aan te maken. 

Jazeker. In tegenstelling tot de vorige site kunnen ook niet leden inloggen. Je hebt alleen toegang tot minder informatie.

Veelgestelde vragen over inloggen op tln.nl

Nadat je het formulier hebt ingevuld is de volgende stap het inloggen. Meer informatie over welke stappen je hiervoor doorloopt lees je hier.

Veelgestelde vragen (algemeen)

Een profielbeheerder kan medewerkers toevoegen en toegang geven tot 'Mijn TLN' en heeft toegang tot de bij TLN beschikbare informatie over de organisatie waar hij of zij voor werkt. Elke organisatie kan maximaal 4 mensen aanwijzen als profielbeheerder.

De collega's van de ledendesk zijn beschikbaar om je verder te helpen.

Meer weten?

Contact de expert

Team Ledendesk

TLN Adviseurs

Heb je als lid een vraag voor een van onze experts? Neem contact op!

Vragen waar je het antwoord zo 1,2,3 niet op weet? Of twijfel je ergens misschien over? Ons team van de Ledendesk zit dagelijks klaar om al je vragen te beantwoorden of je door te verwijzen naar een specialist via 088-4567567 of per mail via info@tln.nl.