Inhoud training
Tijdens deze training krijg je inzicht in de verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden om de onderhandelingen en de gepaste opvolging vol vertrouwen, op een juiste manier in te stappen. Je leert tijdens de training ‘Gesprekstechnieken’ wat je stijl van communiceren is en hoe je deze effectief kunt inzetten of kunt aanpassen aan je gesprekspartner. Je bent beter in staat om de regie in het gesprek te houden, de gewenste boodschap over te brengen en om te gaan met de eventuele bezwaren. Je begrijpt ook waarom communicatie soms niet soepel verloopt en wat je eraan kunt doen om dit te verhelpen. Dit alles kan je toepassen op je klanten en eigen medewerkers.
Kortom: Een mooie training waarmee je leiderschap en kennis, vaardigheden en communicatie op het gebied van onderhandelen en relatiebeheer verder gaat ontwikkelen!
Om inzicht te krijgen in je talenten en voorkeursgedrag vul je, na de eerste trainingsdag, een digitale TMA (Talent Motivatie Analyse) in. Je ontvangt een persoonlijk rapport met daarin je drijfveren en competenties, ideale werkomgeving, managementstijl en effectief communicatiegedrag. Dit rapport wordt als rode draad gebruikt tijdens de training.
Deze training is ontwikkeld voor ondernemers en voor medewerkers die een leidinggevende rol hebben binnen de organisatie en onderhandelingen voeren met klanten.