TLN werkgeversportaal: alle relevante informatie, diensten en producten in één portaal

Als je een transportbedrijf hebt ben je niet alleen ondernemer, maar ook werkgever. Je hebt mensen in dienst met wie je samen het bedrijf tot een succes maakt. Dat werkgeverschap levert vaak een hoop (personeels)administratie op en daar houd je je het liefst zo min mogelijk mee bezig. Al die verschillende systemen, programma’s en documenten, dat moet toch handiger kunnen?

Waarom het TLN Werkgeversportaal?

We snappen dat je als transportondernemer goed voor je mensen wil zorgen. Het bijhouden van je personeels- en salarisadministratie kan complex zijn. We begrijpen dat je niet alle documenten per medewerker kan bijhouden of ze al aflopen. Goede software kan je hierbij helpen. Daarom hebben wij het TLN-werkgeversportaal ontwikkeld. Met dit portaal zorgen we ervoor dat de personeelsdossiers van TLN-leden altijd up-to-date zijn.

Dit doen we door een portaal in jouw huisstijl aan te bieden. Hierin word je automatisch op de hoogte gehouden van belangrijke gebeurtenissen. Denk aan:

  • Aflopende contracten
  • Aflopende diploma’s
  • Jubilea
  • Code 95
  • Verlofadministratie

Dit is hoe wij te werk gaan:

  1. Je plant een afspraak
  2. Wij richten je portaal in
  3. Jij hebt focus op je corebusiness

TLN-tarief

Het TLN Werkgeversportaal is exclusief beschikbaar voor TLN-leden.

Ben je nog geen TLN-lid? Ontdek hier alle voordelen van het lidmaatschap. Profiteer bijvoorbeeld van handige voorbeeldcontracten, extra kennis, handige tools en nog veel meer!

Informatie aanvragen

Wil je meer weten over het TLN Werkgeversportaal of wil je een demo op locatie of online?

Vul dan onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook de TLN Ledendesk bellen op 088-4567567.

Meer weten?

Contact de expert

Team Ledendesk

TLN Adviseurs