TLN werkgeversportaal: alle relevante informatie, diensten en producten in één portaal

Als je een transportbedrijf hebt ben je niet alleen ondernemer, maar ook werkgever. Je hebt mensen in dienst met wie je samen het bedrijf tot een succes maakt. Dat werkgeverschap levert vaak een hoop (personeels)administratie op en daar houd je je het liefst zo min mogelijk mee bezig. Al die verschillende systemen, programma’s en documenten, dat moet toch handiger kunnen?

Waarom het TLN Werkgeversportaal?

TLN biedt de oplossing met het TLN Werkgeversportaal. Hiermee beschik je over één systeem voor alle personeelszaken. Of het nu gaat om salarisadministratie, ziekmeldingen, arbeidsovereenkomsten, verlofaanvragen, functioneringsgesprekken, signalering van aflopende ID-bewijzen, diploma’s of contracten, jubilea, registraties van vervaldata van Code 95, schades, boetes, het persoonlijk keuzebudget: je hebt het allemaal per medewerker direct en op tijd bij de hand. Dat scheelt een hoop tijd en daarmee geld.

Je medewerkers kunnen ook profiteren van het TLN Werkgeversportaal. Met een persoonlijke inlog kunnen zij gemakkelijk bij hun eigen gegevens en hebben zij altijd duidelijkheid over salarisbetalingen. De gewerkte uren voer je in en met één druk op de knop draait de salarisverwerker de loonstroken uit, inclusief de berekening van benodigde afdrachten. Altijd cao-proof!

Het TLN Werkgeversportaal voldoet aan de wettelijke privacyregeling (AVG).

TLN-tarief

Het TLN Werkgeversportaal is exclusief beschikbaar voor TLN-leden.

Ben je nog geen TLN-lid? Ontdek hier alle voordelen van het lidmaatschap. Profiteer bijvoorbeeld van handige voorbeeldcontracten, extra kennis, handige tools en nog veel meer!

Informatie aanvragen

Wil je meer weten over het TLN Werkgeversportaal of wil je een demo op locatie of online?

Vul dan onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook de TLN Ledendesk bellen op 088-4567567.

Meer weten?

Contact de expert

Team Ledendesk

TLN Adviseurs